Employer Branding

Budování značky je tisíckrát omílané téma. V praxi se však setkáváme se společnostmi, které se nám jeví tímto tématem netknuté. Personalisté a manažeři jsou často překvapeni tím, jak je jejich značka vnímána a velmi často ani neví, jak správně udělat průzkum a následné kroky pro zlepšení. Otázkami, "proč by měl pro firmu někdo pracovat" a nebo, "kolik procent zaměstnanců by doporučilo firmu jako příjemné místo pro práci", jsou buď upřímně zaskočeni nebo mají výsledky z vlastního průzkumu a pokud nahlédneme do věci hlouběji, zjistíme, že neodpovídají skutečnému stavu.

Aby vaše značka lidem opravdu voněla, je třeba na jejím pozitivním vnímání neustále pracovat. Nově příchozí jsou motivovaní a vše má mnohem hladší průběh, než u firem, kde se jejich strategie budování značky ztrácí v mlze pochybností. Pomůžeme vám si lidi nejen získat, ale také efektivně zapojit a udržet.


 
Jak to děláme:

  • realizujeme průzkum vaší společnosti
  • provedeme jeho vyhodnocení
  • seznámíme vás s jeho výsledky
  • nastavíme vám zrcadlo*
  • navrhneme oblasti pro zlepšení
  • určíme priority jednotlivých kroků
  • vypracujeme dlouhodobou strategii
* - nejoblíbenější moment u klientů :-)
Tohle od nás nečekejte:

  • stavění vzdušných zámků
  • Potěmkinovy vesnice

  Nejdále se dostanete, pokud dokážete své problémy pojmenovat. Pak se s nimi pracuje mnohem lépe.

Naši klienti