Asistent/ka obchodu a backoffice s NJ/AJ
Asistent/ka obchodu a backoffice s NJ/AJ
Hledáme posilu do našeho obchodního a backoffice týmu, která bude klíčovou podporou pro zákazníky i interní oddělení. Práce je různorodá, dynamická a vhodná pro juniory se zájmem růst i zkušené backoffice profesionály.
Mluvíš německy a anglicky a baví tě každodenní komunikace se zákazníky? Chceš se dále rozvíjet v obchodu a logistice? Přidej se k nám!
Pracovní náplň:
Tvoji hlavní agendou bude:
Zákaznický servis & komunikace
-
Každodenní komunikace se zákazníky a zahraničními obchodními partnery (GR / EN)
-
Interní komunikace s obchodem, nákupem, výrobou, skladem a marketingem
-
Řešení reklamací a dotazů od zákazníků
Objednávky & expedice
-
Příjem, zpracování a evidence objednávek, také ze zahraničí
-
Zajištění expedice zboží – logistika, komunikace s dopravci
Administrativa & dokumentace
-
Vystavení, evidence faktur a příprava celní dokumentace
-
Zástup za obchodníka v době nepřítomnosti
-
Ostatní administrativní činnosti spojené s chodem obchodního oddělení
Požadujeme:
Naše očekávání
-
Min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo obchodního směru
-
Ruština a angličtina na komunikativní úrovni (denní použití)
-
Velmi dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
-
znalost práce na PC (MS Office)
-
Zkušenost se systémem Helios – výhodou, nikoli podmínkou
-
Preciznost, spolehlivost, schopnost samostatné i týmové práce
-
Praxe v zákaznickém servisu, logistice nebo backoffice vítaná, ale není povinná
-
Chuť učit se, zlepšovat procesy a převzít odpovědnost
Nabízíme:
Co nabízíme
-
Flexibilní pracovní dobu
-
Práci z kanceláře ve stabilním kolektivu
-
Možnost pracovat pro stabilní českou firmu
-
Prostor pro vzdělávání, rozvoj a profesní růst
-
Firemní benefity
-
Příležitost růst pro juniory i zkušené backoffice profesionály
Zaujalo tě to? Napiš nám pár slov o sobě a pošli životopis. Těšíme se, až tě poznáme!
Místo pracoviště:
Brno