Servisní technik docházkového systému

Do firmy, která vyrábí moderní turniketové systémy a zabývá se vývojem bezkontaktních identifikačních systémů hledáme vhodného uchazeče na pozici servisního technika.

Pracovní náplň:

  • Zajištění technické podpory zákazníků
  • Vyřizovaní požadavků na hotline
  • Realizace přidělených zakázek
  • Provádění servisních zásahů po celém území ČR (vzdáleně i návštěvou u zákazníka)

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělávání v oboru elektro
  • Platnou vyhlášku č. 50/1978, § 6
  • Základní znalosti angličtiny
  • Technické uvažování a praktické myšlení
  • Řidičské oprávnění sk. B a aktivní řidič
  • Slušné vystupování, srozumitelné vyjadřování
  • Časová flexibilita
  • Praxe na pozici servisního technika je pro Vás výhodou

Nabízíme:

  • HPP s nástupem ihned
  • Možnost dalšího profesního vzdělávání i osobního růstu
  • Jazykový kurz angličtiny na pracovišti
  • Navýšení dovolené až na 25 dnů
  • Pružná pracovní doba
  • Dotované závodní stravování

Místo pracoviště:

Zlín

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti