Obchodní zástupce pro německý trh

Své služby v oblasti výběru pracovníků a vzdělávání poskytuje naše personální agentura již od roku 1996. Personální činnost je orientována na celý český trh, s profesionálními znalostmi specifik prostředí každého regionu. Na odborné personální úrovni poskytujeme také personální poradenství a manažerské vzdělávání firmám s multikulturálními prvky.

Pracovní náplň:

  • Budete se starat o svěřené portfolio klientů a také jej dále rozšiřovat
  • Komunikovat s konečnými odběrateli
  • Cestovat na osobní schůzky do zahraničí
  • Spolupracovat s dalšími obchodními zástupci
  • Tvořit reporty o aktuálních zakázkách a budoucích aktivitách

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (technické zaměření výhodou)
  • Výborné zkušenosti s obchodem v zahraničí. (obchodování v Německu výhodou)
  • Odolnost vůči stresovým situacím
  • Výborné komunikační znalosti
  • Pokročilou znalost AJ případně NJ
  • Proaktivní přístup
  • Práce v IS společnosti
  • Jste týmový hráč
  • Zodpovědnost, orientace na výsledek, obchodní přístup

Výhodou bude, pokud máte

  • Předchozí zkušenost s obchodem v Německu - výhodou

Nabízíme:

  • Auto pro cesty na obchodní schůzky
  • Stravenkový paušál
  • 4 týdny dovolené
  • Mobil, notebook
  • Sick day/Home office
  • Kvalitní zaučení na pozici
  • Možnost organizovat si sám svoji práci
  • Volné svátky a víkendy

Místo pracoviště:

Miroslav

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti