Finanční účetní/Controller
Brněnská personalistka, spol. s r. o., je dynamická, systematicky se rozvíjející společnost v oblasti lidských zdrojů, která má svou dlouhodobě stabilní pozici na trhu práce.
Své služby v oblasti výběru pracovníků a vzdělávání poskytuje naše personální agentura již od roku 1996. Personální činnost je orientována na celý český trh, s profesionálními znalostmi specifik prostředí, každého regionu. Na odborné personální úrovni poskytujeme také personální poradenství a manažerské vzdělávání.
Pracovní náplň:
-
zpracovávat podvojné účetnictví (jedná se především nákup a prodej zboží)
-
vystavovat finanční výkazy
-
vytvářet reporting
-
controlling nákladů a faktur
-
spolupracovat s týmem při zpracování měsíčních a ročních uzávěrek
-
spolupracovat s ostatními odděleními
Pokud vám nějaká menší zkušenost chybí, nemáme problém Vás cokoliv doučit.
Požadujeme:
-
SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
-
min. 2 roky praxe v oboru
-
S ochotou se dále vzdělávat
-
člověka, který se domluví anglicky nebo německy
-
požadujeme přesnost, pečlivost, komunikativnost a pracovitost
-
toho, kdo se může pochlubit, že je přesný, pečlivý a umí pracovat s MS Office
-
S řidičským průkazem B
-
Předchozí zkušenosti s řízením lidí
Nabízíme:
-
stálý a pravidelný příjem
-
odměny za pracovní výročí a při odchodu do důchodu
-
férové a korektní jednání
-
jistotu a perspektivní budoucnost v mezinárodní společnosti s dlouholetou rodinnou tradicí
-
zaškolení a podporu týmu
-
3 dny dovolené nad rámec zákona
-
stravenky
-
budete-li mít zájem, můžete se účastnit mezinárodních projektů
-
možnost využití zaměstnaneckých slev na firemní produkty
-
možnost účastnit se firemních akcí
Místo pracoviště:
Okres Benešov