Asistent/ka obchodního oddělení

Pro našeho významného klienta aktuálně hledáme uchazeče na pozici asistenta/ky obchodního oddělení.

Pracovní náplň:

  • podpora obchodního oddělení
  • administrativa, výlučně kancelářská práce
  • zpracování databází firem, dohledávání kontaktů a navolávání potenciálních zákazníků, domlouvání schůzek obchodním zástupcům
  • oslovování firem výlučně v ČR
  • neustálá aktualizace informací ve vlastním CRM systému firmy, doplňování nových firem vč. kontaktů, aktualizace stávajících zápisů

Požadujeme:

  • komunikativní, otevřená a zodpovědná osoba
  • komunikace po telefonu pro vás není problém
  • zkušenosti v obchodu vítáme, ale nejsou podmínkou
  • běžná práce na PC
  • ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

  • mzda 30 000 – 40 000 Kč hrubého
  • 25 dní dovolené
  • možnost home office po zapracování a osvědčení
  • denní příspěvek na stravné 
  • možnost kariérního růstu

Místo pracoviště:

Praha

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti