Referent/ka exportu

Ptali jste se někdy na otázku, co se děje ve chvíli, kdy si objednáte nějaké zboží? Jak dlouho trvá zpracování požadavků, co všechno je potřeba vyřídit, jak probíhá domluva s výrobou, logistika, kdo řeší clo, fakturace a hlídá dodací termíny? Pokud Vás zajímá "pozadí" obchodu a zvládáte angličtinu, máme pro Vás pracovní místo Referent/ka exportu ve výrobní a obchodní společnosti zabývající se sanitou a koupelnovými doplňky.

Pracovní náplň:

denní kontakt se zahraničními partnery a zákazníky
vyřizování objednávek a koordinace zakázek mezi výrobou a logistikou
zajišťování dopravy pro zákazníky včetně řešení záležitostí cel
fakturace zakázek

Požadujeme:

  • zkušenost v obchodní administrativě
  • uživatelskou znalost práce na PC
  • komunikativní znalost anglického jazyka (denní komunikace se zahraničními partnery)

Nabízíme:

  • možnost denně komunikovat v angličtině
  • samostatnou a zodpovědnou práci
  • platové ohodnocení v závislosti na zkušenostech a dovednostech

Místo pracoviště:

Brno

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti