Obchodní manažer pro oblast servisu a provozu budov - junior

Rádi komunikujete a máte technické znalosti, cítíte se schopně v organizování? Pokud k tomu všemu máte základní zkušenosti ze servisu a provozu budov, pokračujte ve čtení! Česká společnost poskytující komplexní dodávky v realizaci technických zařízení budov, systémy automatizace budov včetně inteligentních (MaR, SLP, BMS) a následný servis a provoz přijme kolegu na pozici Obchodního manažera pro oblast servisu a provozu budov - juniora.

Pracovní náplň:

Péče o stávající klienty
Komunikace s klienty, řešení jejich požadavků a potřeb v oblasti servisu a provozu budov
Časem i prostor pro získávání nových klientů
Spolupráce s kolegy v rámci firmy při řešení potřeb klientů
Řešení, kontrola a aktualizace uzavřených smluv, dodatků

Požadujeme:

Máte VŠ vzdělání v technickém nebo obchodním směru
Máte všeobecný přehled o provozu a údržbě budov, TZB, facility managementu
Orientujete se ve smluvní dokumentaci
Jste zběhlý v práci na PC (Word, Excel, OutlookMáte tah na branku a ochotou se dále učit
Jste komunikativní, pečlivý a spolehlivý
Máte řidičský průkaz sk.B

Nabízíme:

Práci ve stabilní společnosti a přátelském kolektivu
Motivující ohodnocení úměrné výkonu
Prémie
25 dnů dovolené
Notebook, mobil
Pružnou pracovní dobu
Příspěvek na penzijní připojištění, na sportovní aktivity, na kulturní akce a rekreace
Možnost dalšího vzdělávání

Místo pracoviště:

Brno

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti