Obchodní asistent/referent

Pro našeho dobrého klienta, rodinnou německou firmu s dlouholetým působením v oboru vnitrostátní i mezinárodní přepravy a logistiky, hledáme nového kolegu, který se bude podílet na dalšímu rozvoji a posilování značky společnosti na českém trhu, kterého bude tato práce zajímat, bavit a rád uvidí výsledky své práce a to na pozici Obchodní/-ho asistentky/-ta do Obchodního oddělení se sídlem v Praze 9.

Pracovní náplň:

  • pochopení produktu a specifik spediční a logistické společnosti
  • podpora obchodníků - domlouvání schůzek (obchodníci sami dávají typy na vhodné potencionální zákazníky, tak také samostatné vyhledávání, vytypování nových zákazníků z dostupných zdrojů)
  • tvorba cenových nabídek, kalkulací a tender management

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • obchodní dovednosti a obchodního ducha, tah na branku, zacílení na výsledky
  • výborné komunikační schopnosti a radost z komunikace
  • spolehlivost, samostatnost
  • znalost práce s PC a obzvláště znalost práce s Excelem nutná


Nabízíme:

  • zázemí perspektivní mezinárodní přepravní a logistické firmy
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • do jisté míry flexibilní pracovní dobu
  • možnost profesního i kariérního růstu
  • stravenky, PC, mobil, 5 týdnů dovolené
  • kolektiv fajn lidí a dobrého šéfa

Místo pracoviště:

Praha

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti