Asistentka společnosti

Pro našeho klienta, menší českou společnost s dlouhodobou působností na trhu, kde na každém záleží, hledáme novou posilu na pozici Asistentky ředitele i společnosti. Umíte vystupovat a jednat? Jste milá a spolehlivá? Určitě hledáme právě Vás!

Pracovní náplň:

  • zajištění administrativního chodu společnosti
  • péče o klienty a návštěvy
  • evidence faktur a opakující se účetní práce
  • vedení poklady
  • zpracování cestovních příkazů
  • organizace korespondence
  • zajištění kancelářského zboží a občerstvení
  • občasné zajišťování letenek a ubytování

Požadujeme:

  • SŠ/SOŠ s maturitou
  • práci s PC, Word, Excel, e-mail
  • praxi na obdobné pozici
  • samostatnost
  • spolehlivost

Nabízíme:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • menší přátelský kolektiv
  • stabilní dlouohodobou práci
  • samostatnou a zodpovědnou práci
  • firmení benefity - stravenky, sick days, dovolenou

Místo pracoviště:

Brno - Tuřany

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti