Asistentka prodeje

Malá rodinná firma hledá Asistentku prodeje pro svou pobočku v centru Brna. Firma se zabývá prodejem židlí a kancelářského nábytku.

Pracovní náplň:

  • zodpovědnost za chod prodejny - komunikace se zákazníky, udržení pořádku
  • vyřizování e-mailů, telefonů
  • zpacování objednávek - vytváření nabídek, spolupráce s dodavateli
  • kontrola faktur, reklamace, objednávky zboží

Požadujeme:

  • komunikativní osobnost
  • pečlivost a zodpovědnost
  • uživatelskou znalost práce s PC (Excel, Word, Outlook)
  • organizační schopnosti

Nabízíme:

  • práci v rodinné firmě a příjemný kolektiv
  • odborné zaškolení
  • odpovídající platové ohodnocení

Místo pracoviště:

Brno

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.

Naši klienti