Asistentka jednatele

Jste organizační typ, který si dokáže stanovit priority a zvládne dělat případně i více věcí najednou? Baví Vás práce s lidmi a chcete využívat denně cizí jazyk? Máme pro Vás příležitost.

Pracovní náplň:

  • podpora jednatele společnosti
  • příprava podkladů pro jednání, statistiky, prezentace
  • vedení zápisů z porad
  • zajištění ubytování, služebních cest, schůzek
  • organizace a plánování firemních akcí

Požadujeme:

  • dobré komunikační a organizační schopnost
  • znalost anglického nebo německého jazyka na středně pokročilé úrovni (denní komunikace)
  • řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Nabízíme:

  • zkušenost v nadnárodní společnosti
  • platové ohodnocení v závislosti na zkušenostech a dovednostech
  • širokou škálu benefitů

Místo pracoviště:

Jihomoravský kraj

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.

Naši klienti