Asistent/ka

Baví Vás práce, kde můžete věci organizovat, plánovat a zařizovat? Jste komunikativní typ a rádi pomáháte kolegům? Máme pro Vás příležitost v administrativě.

Pracovní náplň:

  • komunikace se správci budovy a úřady
  • zpracování objednávek a pomoc s vytvářením nabídek
  • zařizování ubytování pro zahraniční klienty, letenky
  • administrativa spojená s bezproblémovým chodem společnosti

Požadujeme:

  • zodpovědný přístup k práci
  • svědomitost a samostatnost
  • znalost práce s MS Office
  • komunikativní angličtina je výhodou

Nabízíme:

  • práci v přátelském kolektivu v centru Brna
  • douhodobou spolupráci
  • různorodou pracovní náplň

Místo pracoviště:

Brno

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.

Naši klienti