Administrátor zákaznických a interních prostředí - senior

Máš znalost HW a SW a máš chuť je zlepšovat? Chceš se hodně naučit a pracovat s moderními technologiemi? Tak hledáme právě Tebe. Pojď rozvíjet své zkušenosti do mladé a dynamické společnosti v centru Brna!

Pracovní náplň:

  • kompletní správa firemního prostředí
  • vzdálená správa zákaznických IT prostředí
  • komunikace zákaznickými ICT
  • tvorba a údržba dokumentace
  • výběr, nákup a likvidace HW
  • příprava domácich i zahraničných výstav

Požadujeme:

  • znalost síťových technologií, TCP/IP, bezpečnosti
  • znalost virtualizace Hyper-V, VMware atd.
  • znalost Active Directory, System Center, Exchange, WSUS
  • poradíš si s IIS, MSSQL
  • umíš skriptování PoweShell, BASH atd.
  • máš povědomí o dohledovém systému /Nagios,.../
  • umíš SSL certifikáty

Nabízíme:

  • možnost pracovat v centru Brna
  • práci v přátelském a neformálním prosředí
  • možnost využít mnoho dalších benefitů (relax zóna, sprcha, ...)
  • flexibilní pracovní dobu

Místo pracoviště:

Brno

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti