Administrativní pracovník (Ž/M)

Pro našeho klienta, působícího v oblasti elektra, automatizace a bezpečnostních prvků hledáme uchazeče na pozici Administrativní pracovník(Ž/M).

Pracovní náplň:

udržování databáze zákazníků
zakládání a aktualizace produktů – popis, tvorba cen
zakládání poptávek
tvorba nabídek
práce s ceníky a dodacími termíny dodavatelů,
práce s cizojazyčnými katalogy a webovými stránkami
telefonický kontakt se zákazníkem, zjištění potřeb a představení sortimentu
základní technická podpora zákazníkům
spolupráce s oddělením marketingu, administrativy a obchodním oddělením

Požadujeme:

ukončené SŠ/VŠ vzdělání (elektro nebo strojírenství výhodou)
velmi dobré komunikační schopnosti
reprezentativní vystupování
znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
aktivní přístup, orientace na výsledky, samostatnost
obchodní duch a zájem o techniku
praxe na podobné pozici výhodou
řidičský průkaz B

Nabízíme:

5 týdnů dovolené
mladý, příjemný kolektiv
moderní pracovní prostředí
kurz anglického jazyka ve firmě
fitness ve firmě
příspěvek na stravování
občerstvení na pracovišti

Místo pracoviště:

Brno

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti