Administrativní pracovnice/obchodní asistentka/ asistentka týmu – žena či muž

Pro našeho klienta, kterým je malá česká společnost zabývající se dodávkami, montáží a servisem klimatizačních jednotek od předního italského výrobce a do společnosti, kde vládne slušné chování, spolupráce a klid na práci, v místě u MHD a s možností parkování vlastního auta, hledáme ženu nebo muže na pozici Administrativního pracovníka/obchodního asistenta/asistenta týmu.

Pracovní náplň:

  • Zpracovávání zakázek v interním systému (Soft4Sale) – nové, servisní
  • Zajišťování dopravy ze zahraničí, logistika dopravy
  • Vystavování a kontrola fakturace
  • Komunikace se zákazníky
  • Vedení pokladny, styk s bankou
  • Vedení personální agendy zaměstnanců
  • Administrativní záležitosti spojené s chodem kanceláře a pracovní agendou

Požadujeme:


  • Vzdělání není úplně rozhodující
  • Preferujeme především praxi na podobné pozici a ochotu naučit se něco nového
  • Umět myslet a přemýšlet v souvislostech a umět si poradit
  • Být zvyklý na práci s MS Office
  • Hovořit anglicky (nebo italsky) tak, že se rozumně domluvíte

Nabízíme:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Klidný pracovní kolektiv
  • Příspěvek na důchodové zabezpečení
  • Stravenky a možnost stravování v blízkém okolí
  • Možnost parkování soukromého auta u firmy
  • Další standardní benefity

Místo pracoviště:

Brno - město

Máte zájem o tuto pozici? Napište nám

Nahrát:
Vyberte svůj životopis
Nahrát:

* - Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

Vaše materiály budou považovány za přísně důvěrné. Zasláním svého CV souhlasíte s tím, aby Vámi poskytnuté osobní údaje byly zpracovány a použity v souladu se zák.101/2000 Sb. pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení v rámci činnosti Brněnské personalistiky, spol. s r o. a to na dobu neurčitou, tj. do odvolání písemnou formou.
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.

Naši klienti